mallerenga

divendres, 16 de maig del 2014

APLEC PARE COLL - LLINARS

EXCURSIÓ A LLINARS - TROBADA D'ESCOLES FEDAC - 1r. Cicle Superior.

Vam anar el Maxi Dia a les 9:00, vam esperar 30 minuts que arribés l’autocar.

Va resultar que  l’home que conduïa l’autocar era un amic meu.
Quan vam arribar vam trobar molta gent.
Vam esmorzar,i vaig trobar molts nens que jugaven a minecraft. Els vaig donar el meu correu electrònic i el meu telèfon.
Quan vam acabar vam anar a dins d’una carpa perquè plovia. Era molt avorrit perquè cantaven
i desprès vam anar a dinar, desprès vam sortir a jugar amb les pilotes.

Quan vam acabar de jugar ens van cridar per intercanviar les polseres. I a mi una nena em va donar 2 polseres. Vam tornar al les 15:12. I vam anar a l’escola perquè sobrava una hora. 


Moshin Yaala




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada