Dilluns: El dilluns fem lectura TIC, que ens donen una lectura per nosaltres, la llegim entre tots i després ens donen unes preguntes de la lectura i les hem de contestar.
Dimarts: el dimarts fem “Tu tries”. Hem de portar un llibre que ens agrada molt o que estem llegint a casa,i aquí a l’escola cada dimarts el llegim.
Dimecres: El dimecres fem de padrins, ensenyem a llegir a un nen/a de 2n, però hem de respectar una serie de normes que son les tres (P):
Primera P- vol dir pausa
Segona P- vol dir pista
Tercera P- vol dir premi
Divendres: El divendres fem “el lector de la setmana”, tenim un llibre que es diu Segrestats d’incògnit. Ens preparem un capítol i el llegim davant la clase i els altres fan de jurats.Dilluns: El dilluns fem lectura TIC, que ens donen una lectura per nosaltres, la llegim entre tots i després ens donen unes preguntes de la lectura i les hem de contestar.
Júlia i Sònia
Dilluns:
Llegim una lectura en veu alta i i quan la acabem la Georgina ens fa
preguntes, i tenim que respondre.
Dimarts:
Portem un llibre de casa, quan l'acabem
tenim de fer un resum. I quan acabem el resum en Rafel ens el
corregeix.
Dimecres:
Ens ajuntem amb els de 2n i els tenim que ajudar
a llegir. Nosaltres,
els
de 5è ens
tenim
que
preparar la lectura.
Divendres:
Ens tenim de preparar una
lectura d'un
llibre per
fer-la davant la classe
i quan l'acabem
els altres nens diuen si o hem
fet bé.
Marc
Pons i Martí Bota
------------------------------------------------------------------
Dilluns:
Lectura + preguntes. La Georgina ens dona 1 lectura i després hem de
respondre les preguntes.
Dimarts:
Tu tries. Ve en Rafel i ens fa portar un llibre de casa o algun
llibre de la biblioteca de la classe, ens el fa llegir i si l’acabem
hem de fer un resum.
Dimecres:
Tots els nens i nenes de 5è hem de baixar a la classe de 2n o
quedar-nos a la classe de 5è.
LES
TRES P: La primera P és pausa la segona es pista i la tercera es
premi. El nostre fillol ens ha d’escoltar amb atenció per després
llegir-ho gairebé com nosaltres.
Divendres:
LECTOR DE LA SETMANA. Tenim un llibre que es diu SEGRESTATS
D’INCÒGNIT que un nen de la classe s’ha de preparar un capítol
del llibre i llegir-ho al davant de la classe.
Ayoub i Marta
Els
padrins consisteixen en què nosaltres som els mestres de segon i tenim uns fulls que hi ha una historia i els nens i nenes de
cinquè s´ han de preparar la historia i saber com explicar als de segon que llegeixin. Els dimecres els de
cinquè baixen a ensenyar-los a llegir la historia i quan acabin de
llegir els hi fem preguntes.
I
també hi ha les tres p perquè mentre llegeixen ho facin bé. La primera p vol dir pausa, la segona p vol
dir pista i la tercera p vol dir premi.
Ashpreet Singh
----------------------------------------------------------------------------------------------
Dimecres:
Ens
preparem la lectura i ens preparem unes preguntes, ens anem a baix.
Primer
llegim la lectura els padrins i després els fem llegir a ells amb el
nostre dit seguin el que ell llegeix. Si acabem els hi fem respondre
les preguntes i si tenim mes temps els hi fem explicar o fer un
resum, i si encara queda més temps els hi fem fer un dibuix de la
lectura. Estem assentats de dos en dos; jo faig de pardina de lectura
a l’Anas, de moment amb l’Anas hem acabat totes les lectures que
hem fet. Fem tres P si fem un cop fluix a espatlla és la primera P:
pausa, si fem dos cops fluix és la segona P: pista i si
fem tres cops fluix a l’ombro es la tercera P: premi.
Ariadna
10 anys.
Dilluns:
Lectura + preguntes i lectura tic... Depèn de quin dia fem una
lectura normal en un full, i ens fan preguntes. Altres dies fem
servir la PDI/ pissarra digital interactiva. (Georgina)
Dimarts:
Tu tries... tenim que portar un llibre que ens agradi per llegir-lo
durant mitja hora. Cada dimarts al mateix llibre. Quan acabem el
llibre tenim que fer un resum, no val copiar al resum del llibre.
(Rafel)
Dimecres:
Padrins/ padrines i fiols / fioles. Els dimecres els de 5é baixen
a la classe de 2n. Els de 5é fan de professors i els de 2n de
alumnes. Els de 5é als ajuden a llegir. Les professores ens donen la
lectura. Hi han 3 P:1a P pausa és si se equivoca li fem un copet o
si va molt ràpid , 2a P pista si no se'n surt de corregir una
paraula ell/ ella sol/ sola li fem 2 copets i li diguem com es
pronuncia la paraula, 3a P premi si ho fa bé el felicitem.
(Georgina i Anna)
Divendres:
Lector de la setmana.Tenim un llibre que es diu: Segrestats
d’incògnit. Una persona se prepara un capítol i el llegeix a
davant de tota la classe. (Georgina)
AINA
I PAU 5É
Dimecres:
som padrins baixem a segon i els ajudem a llegir, i jo tinc en Vador. Fan com un resum, veiem que costa molt ensenyar a llegir però tenim de mirar de no
enfadar-nos, tenim que ensenyar amb paciència, i ja aprendran ells
mateixos i quan fan una falta els donem un cop fluix a la esquena. Després ho fan molt bé i a mi m’agrada ajudar els petits. Hi ha una miqueta de
xivarri però treballem bé.
Goldy
Gurpreet Singh
Padrins: Ser “Padrins”
consisteix en fer que els nostres “Fiols” comencin a saber vocalitzar,
entendre, llegir, que respectin els signes de puntuació...
Paula: La meva “Fiola” és diu: Sanae.
Óscar: La meva ”Fiola”
és diu: Iman.
Les “normes” són “Les
3 P”.
Un copet és la 1a. P i
vol dir: Pausa.
Dos copets és la 2a. P
i vol dir: Pista.
Tres copets és la 3a. P
i vol dir: Premi, Molt bé!
Paula Marin i Oscar Silveria (1r.Cicle Superior)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada