mallerenga

divendres, 9 de novembre del 2012

ELS DE CICLE MITJÀ A BARCELONA

Quan vam sentir que aniríem d'excursió al Camp del Barça ens vam tornar una mica bojos i ens vam sentir molt il·lusionats.
Va arribar el dia, estàvem molt nerviosos perquè teníem por de pluja. Vàrem pujar a l'autobús i vàrem cantar l'himne del Barça, després vam suplicar que no plogués.
A l'arribar al Camp Nou vàrem anar al lavabo i esmorzar asseguts a unes escales.

Més tard, ens van repartir les entrades i cap a dins el camp. Vam veure: la sala de premsa, el vestidor de l'equip visitant que a dins tenia un jacuzzi, llavors vam baixar fins el túnel de vestidors, vam sortir al camp per on surten els jugadors del Barça i vam tocar la gespa.
També, vàrem seure a la graderia i vam cantar l'Himne un altra vegada. Tothom ens va aplaudir.

En acabar, vàrem entrar al museu. Vam veure les copes que havia guanyat el Barça, quadres pintats dels jugadors... Hi havia molta, molta gent. Podíem veure partits a les pantalles gegants, ens vam posar auriculars a les orelles i sentíem la gent que cridaven gol i aplaudien, vam veure la copa més gran que van guanyar. Ens va agradar molt.

Vàrem anar a dinar al parc Güell que antigament era el jardí d'una casa. El va fer un arquitecte que es deia Antoni Gaudí i el va fer per als senyors Güell. Hi vam veure el famós drac de colors que treu aigua per la boca.