mallerenga

dilluns, 4 d’abril del 2011

Colònies Can Vandrell, Sant Feliu de Buixalleu. 28 i 29 de març de 2011

Esquirols, pinsans i cucois estàvem ben nerviosos i els mestres també, perquè volíem que tot surtís bé.

El dilluns passat, a les 9 del matí, ja estàvem tots a punt dins l’autocar per anar cap a Sant Feliu de Buixalleu, a Can Vandrell, una bonica casa de colònies on ens hi esperaven uns bons i inesgotables monitors i unes instalacions esplèndides.

Arribant i ben esmorzat ja vam fer una caminadeta per anar a jugar als prats verds.

El primer dinar va ser boníssim i a la tarda va ser un no-parar d’activitats,jocs, emocions, sorpreses... El nostre amic “Proto” ens va acompanyar en tot moment i ens guiava sobre el que havíem de fer.

Ens van preparar un boníssim sopar de gala amb aigua de colors i la nit es va acabar amb unes titelles precioses i màgiques, plenes d’estrelles, que després vam anar a buscar amb les nostres llanternes. Quina emoció tot tan fosc! Vam quedar rendits i vam dormir tota la nit com angelets a les nostres habitacions amb lliteres.

L’endemà al matí vam esmorzar per tenir energia i ja vam començar les activitats de tot el matí amb els planetes! En sabíem molt, perquè a l’escola ja els havíem estudiat una mica. Després d’un deliciós dinar vam jugar una estona més i ens van fer l’entrega de diplomes per cada nen i nena, que bonic!

L’autocar va arribar puntual i, deixant les habitacions netes i ordenades i les maletes carregades, vam tornar cap a casa. Rebentats però satisfets i feliços.

Quines colònies tan boniques, especials i màgiques. Les recordarem sempre!

Foren boniques, especials i màgiques però tingueren un punt agredolç. La Laia Droch, una de les Laies de 5è, es va fer mal a la cara. Així ho explica ella...

Vaig anar de colònies a Can Vandrell , amb tota l’escola. Un cop hi vàrem arribar els monitors ens van fer seure perquè poguéssim esmorzar . Un cop vàrem acabar d’esmorzar, vàrem fer una rotllana, al mig del pati per presentar-nos . Desprès un cop acabades les prese

ntacions, vàrem jugar una estona .

Eren molt simpàtics els monitors .

Vàrem fer moltes activitats sobre els planetes, asteroides, constel·lacions...

Fins i tot vàrem anar al planetari !!

El menjar del menjador era bo , però era com una mica fat ...

Abans de començar a dinar i sopar havíem de canta una cançó que deia això :

“Apa corre vine aquí !! que un secret us haig de dir , benvinguts al mon del cel ,

de la lluna i dels estels” ...

El dilluns al vespre, abans d’anar a sopar vàrem anar a les habitacions a netejar

-nos una mica i vàrem baixar al menjador, però no a fer un sopar normal .. no , un sopar de gala

Quan vàrem acabar, vàrem fer un vol per la casa de colònies amb llanternes.

A la tornada, el Proto (la mascota de la casa) ens va convidar a la discoteca !!

VA SER MOLT GUAI LA DISCOTECA !!!

El dimarts va ser igual que el dilluns l’únic que em vaig fer mal. Em vaig fer un trau

a la galta !

Un nen em perseguia perquè em volia picar i jo vaig començar a córrer i em vaig trobar una porta de ferro. Em pensava que la porta s’obria endavant però, s’obria endarrere.

Amb la pressió que anava, vaig intentar obrir la porta al revés i em vaig donar un cop tan fort que vaig caure a terra . Llavors un nen va anar a avisar els mestres

i els mestres em van donar una gassa per tapar-ho .

Em van portar a l’hospital de Sant Celoni !! I allà em van donar punts ( 5 punts ) .

El trajecte d’anada se’m va fer etern, en canvi el de tornada gens !! Un cop vaig arribar

a la casa de colònies el nens i les nenes em van rebre molt bé ! I AIXÒ TAMBÉ EM

VA ANIMAR !! Estic molt contenta d’ells !!

Laia Droch

1. Als cucois ens ha agradat molt tot el que heu escrit.
    Laia Droch, encara et fa mal el trau? T'estimem molt i volem que et curis bé.
    A nosaltres també ens ha agradat molt anar de colònies.
    Us enrecordeu que el beneit d'en Propto va trencar el vidre de la porta amb un cop de cap?
    Els cucois som molt valents, perquè el planeta Júpiter passava per sobre nostre i no ens feia mal.
    El titella Pepito era molt dolent: havia robat totes les estrelles. Sort que ama les nostres llanternes les vam trobar totes i ja tornen a ser a dalt del cel.
    Ens va agradar molt l'habitació amb les lliteres. Vam dormir molt bé, encara que la Ingrid roncava una mica perquè estava malalta. Ai, la Lai va marxar a la tarda peru`q també estava malalta.
    En Proto és un desastre: va perdre la clau. Si no l'ajudem, encara l'estaria buscant.
    Els cucois també som molt decidits, perquè a la nit vam anar al mig del bosc amb les llanternes. Vam donar la mà a la cucoi que tenia una mica de por.
    Quan de nit tornàvem a casa, ens van convidar a ballar a la discoteca, però vam ballar una mica a fora i prou, perquè volíem anar a dormir a les lliteres.
    La casa, fins i tot, tenia una porta secreta.
    Va ser molt guai visitar tots els planetes dins de la nau d'en Proto.
    VOLEM TORNAR-HI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ELS CUCOIS

2. Felicitats!

El meu germà su va passar GENIAL!
    Va venir super content!

Felicitats per la pàgina web..
    Sou gennials.
    Us estimo molt♥

*Clàudiia!:)♥

3. Em va agradar molt anar de còlonies!!!

Jo hi vull tornar-hi a veure si l´any que bè o l´altre l´escola si anima a tornar-hi !!!

Aquelles colònies van ser molt i molt ecpasials!!