mallerenga

dilluns, 25 de novembre del 2019

Entrevista a NIL NOVAS

Avui, a l'hora de talents, hem estudiat i hem fet una entrevista al nostre company. Aquí teniu l'entrevista que li ha fet l'Andreu a en Nil:
Resultat d'imatges de scotter


-Hola, com et dius? Em dic Nil Novas.
-Com estàs? Estic molt bé perquè demà tinc basquet i excursió amb el cau.
-On vius? I amb qui vius? Visc a Anglès amb els meus pares i amb la meva germana, germà i gata.
-Quants anys tens? Quin dia vas néixer?
Tinc 11 anys i vaig néixer el 13 d’agost.
-Quina classe vas? Vaig a la classe de 6é de primaria.
-Quina afició tens? Que t’agrada fer en el teu temps lliure?Jugo a bàsquet, jugo a la play, pujol muntanyes, vaig amb bici i anar amb scooter.
-Quina assignatura t’agrada més? M’agrada Medi Natural perquè m’agraden els animals.
-Quin és el teu menjar preferit? El meu menjar preferit és pastis de patata i també el Cheesecake.Resultat d'imatges de cheesecake


-Quin és el teu ídol? Kilian Jornet. I la Núria Picas.






Andreu Angelats.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada