mallerenga

dijous, 11 de maig del 2017

JORANDES DE CCBB DE 6è

JORNADES DE COMPETÈNCIES BÀSIQUES

Durant els dies 4 i 5 de maig vam fer les competències bàsiques. Ja ens estàvem preparant des de feia dies i, tot i que el que havíem practicat era del mateix estil, vam trobar que les proves eren més difícils, ja que estàvem més nerviosos.
El primer exercici et costa pensar i estàs bloquejat ja que és tot nou. Les estones entre les diferents proves, són els esbarjos on es comenta: “Què has contestat a la pregunta 20?” o “Heu posat molt fàcil, fàcil, difícil o molt difícil?”. Després de pati vam tenir un altra prova i realment no vaig tenir tants nervis.
El dia següent ja sabia el que era i va ser el mateix.
Jana-Lili Roura Coll


El primer dia de les competències estava molt nerviosa perquè pensava que seria molt difícil, però no! Eren una mica senzilles. El més divertit de tot era que teníem hores de pati extres i em sentia més bé perquè em relaxava per poder fer millor la següent prova.
Salma Borouchba EL Farri


Per a mi les Competències Bàsiques van ser fàcils: la primera prova estava nerviós, però a les altres estava tranquil ja sabia de què anava. Quan vaig acabar l’última prova estava molt content, perquè ja havia acabat. Us dono un consell: no aneu com jo, vosaltres a poc a poc i bona lletra.  
Francesc Moreno Morata


Els dies previs a les proves, ens van preparar per les Competències Bàsiques amb Competències Bàsiques dels anys anteriors. Tot i això, estava nerviosa, cada cop més nerviosa. Quan ja en portava dues, em vaig tranquil·litzar però curiosament, quan les vaig acabar totes encara em vaig posar més nerviosa.
La sensació que vaig tenir un cop realitzades era que algunes havien estat fàcils i altres difícils.
Berta Pol Roca
Quan vaig entrar a classe, l’Ester, la professora que venia a fer les Competències Bàsiques, ja estava preparada. Les altres nenes i jo estàvem molt nervioses. Després vam començar a fer les Competències Bàsiques, vam començar per matemàtiques on estava molt nerviosa. Quan vam acabar, vam anar al pati. Vam descansar i jugar. Després  vam tornar a pujar a la classe i vam fer la de català.
El darrer dia de Competències Bàsiques ja no estava tan nerviosa estava més tranquil·la. Primer vam fer anglès, que era fàcil. Quan vam acabar vam anar al pati a jugar i descansar. Després vam pujar un altre cop i ens quedava l’última prova que, no sé perquè, però estava més nerviosa. Quan la vaig acabar em vaig sentir més descansada perquè ja les havia acabat.
Ainara Ramírez Grabulosa


Vam preparar les proves de Competències Bàsiques fent les dels altres anys i a mi m’ha estat molt útil. Tot i això, em vaig posar molt nerviosa, a l’hora que contenta i preocupada pels resultats.
Neus Marés Ramos


Les primeres impressions de les Competències Bàsiques va ser que eren fàcils, però estava molt nerviós per fer-les.
La que més em va costar va ser anglès, no entenia gaire res del “listening”, però els exercicis eren més fàcils d’entendre. Català i castellà era molt més fàcil. Mentre que mates per a mi no era molt fàcil ni molt difícil.
Jo estava molt nerviós, el cor m’anava al dos-cents per cent. Però al final em vaig tranquil·litzar i les vaig fer sense nervis.
Eloi Calderón Salvans


El dia anterior a les proves de Competències Bàsiques estava molt nerviós, en canvi el dia de les CCBB estava molt tranquil, tot i que quan ens van donar el primer examen les mans em suaven molt.
El primer examen era el de mates i el segon el de català. L’endemà, el primer va ser el d’anglès i el segon el de castellà.
Enric Bota Casadevall

El dijous era el primer dia de les proves de Competències Bàsiques, mentre pujàvem les escales amb les meves companyes de classe estàvem parlant de les Competències i en Pep, ens anava dient que estiguessim tranquil·les, que fèssim bona lletra, anèssim en compte amb els marges, que ho llegissim tot dues vegades,… Però així encara ens posavem més nervioses!!!

Quan vam entrar a la classe, ja hi havia l’Ester (la noia què ens va fer les Competències) cosa que no m’esperava només d’entrar. Estàvem super nerviosos.

Primer vam fer les de mates després els que anaven acabant baixaven al pati. Després vam fer la de català i vam tornar al pati que ens tocava, al acabar vam fer classe normal i l’endemà el mateix però amb anglès i castellà.

Em va anar molt bé fer les proves de Competències Bàsiques dels anys anteriors per practicar.

Laia Ruiz Amargant


El primer dia estava molt espantat perquè no sabia si em sortiria bé o no. Quan vam acabar vaig treure’m un pes de sobre, però ens quedaven les altres Competències.
El segon dia estava espantat però no tan, perquè ja sabia de que anava, només que no sabia si aniria bé o no.
Adrià Luque Serrano


El primer dia vàrem fer les proves de català i mates. Quan estàvem fent català em feia mal l’estómac dels nervis i quan vaig acabar vaig anar al pati i em vaig desfogar cridant i jugant.
Alex Pedraza Serrano


La idea que tenia sobre les Competències Bàsiques era que serien difícils, però ben al contrari. Van ser bastant fàcils. Per mi mates i castellà van ser molt senzilles, mentre que català i anglès van ser més difícils.
Aitor Romero Cárdenas


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada