mallerenga

dimecres, 5 de desembre del 2012

Sortida Cicle Superior a Barcelona

Sortida al Cosmocaixa
A les 9:00 del mati, tots llevats, vam anar a buscar l’autocar. A les 9:05 del mati, ja estàvem tots apunt per anar al Cosmocaixa i amb moltes ganes!
Quan hi varem ser, vam aparcar i ens vam posar a esmorzar, feia vent i fred. Després d’esmorzar, vam entrar al Cosmocaixa. Quan estàvem a dins vam deixar les motxilles dins unes gàbies molt rares. Després vam entrar per el passadís principal on hi havien dos personatges molt famosos descobridors de grans coses. Albert Einstein, gran físic considerat el millor del segle XX, i el seu costat, Charles Darwin, descobridor de l’origen de les especies. Per passar per les portes vam tenir alguns problemes però al final vam poder entrar.
Quan ja havíem passat les portes vam anar per un passadís en forma d’espiral que rodejava un arbre immens que devia fer menys o menys cap a 20m. Quan estàvem, a baix del passadís vam sentir que una veu que deia:
-      Escola FEDAC Vall dels Àngels acudiu urgentment al planetari sisplau.
I hi vam haver d’anar. Quan hi varem ser ens vam assentar i lentament s’apegaven les llums. De cop es van projectar unes imatges. Ens van explicar  l’univers i la teoria de l’eclipsi solar i lunar. Quan va acabar vam anar cap a la part més científica. ADN, boles de llamps i coses així. Ens van deixar 15m per voltar per allà. Desprès vam anar a un taller anomenat: TOCA-TOCA, on si poden tocar animals ( no tots ) i observar-los. Hi havien mortals no mortals, petits, grans, moguts, tranquils.... Deprés vam anar a dinar. Vam anar a una cafeteria a l’aire lliure on hi feia una miqueta de fred. Quan vam acabar de dinar els mestres: La Rosa, la Isabel i la Elionor ens van deixar fer un vol per allà. Hi havien moltes escoles de altres llocs, nens més grans que nosaltres i nens més petits que nosaltres. Quan vam acabar de dinar vam anar a fer un vol un altre cop per la part mes científica i al cap d’una estona els de 5è van acabar el taller TOCA-TOCA i es van unir a fer el vol lliure. Cap a les 15:45 ens tocava tornar a reunir-nos i anar ja cap el bus.
Quan vam arribar-hi també va ser divertit l’autobús i ens vam divertir molt! Va ser una excursió genial!
                                 Lluc Prat, 2n Cicle Superior

Aquí en teniu el recull fotogràfic:

1. ÉS TOT CERT, ENS HO VAM PASSAR D'ALLÒ MÉS BÉ.
    VA SER UNA EXCURSIÓ MOLT INTERESSANT.
    VAM APRENDRE MOLT DELS ANIMALS, DE LA CIÈNCIA, DEL FUTUR I DE LA TECNOLOGIA.