mallerenga

dimarts, 14 de desembre del 2010

Pessebre 2010

ATENCIÓ FAMÍLIES i PÚBLIC EN GENERAL!!!

Recordeu que aquest cap de setmana tornem a fer el Pessebre Vivent. Ja en portem 24!
Aquest és el programa dissenyat a partir dels dibuixos de la Natàlia i en Joel A. de 6è.:




Us recordem que el dilluns, l'endemà del pessebre, a 2/4 de 8 del vespre, hi haurà
TEATRE
i CANTADA DE NADALES al Palàdium




Aquí us presentem dos diàlegs nadalencs amb el mateix inici (era una activitat de classe) entre el tió i un bastó.

Diàleg nº1 Per què?

L'habitació està en silenci. a la vora del foc, un tió abrigat amb una manta de quadres vermells i negres és mira un bastó recolzat a la xemeneia.
Tió- Hola bastó, com estàs?
Bastó- Molt bé gràcies.
Tió- Pe cert, per què cada any em piques?
Bastó- Perquè és la meva feina. Així cagues regals.
Tió- Bé, igualment no sento el dolor ...
Bastó- Perfecte! Ja et pots preparar!
Esteve Lloret


Diàleg nº2 Companys
L'habitació està en silenci. a la vora del foc, un tió abrigat amb una manta de quadres vermells i negres és mira un bastó recolzat sota la finestra.

Tió- Para!, no veus bastó que no em deixes dormir!
Bastó- Què?, jo?...
Tió- Sí, tu! per culpa del teu constipat no em deixes dorimir!
Bastó- És que... Tu estàs abrigat amb la manta i al costat del foc, jo, en canvi, estic al costat de la finestra i fa un fred...
A fora és fosc, la neu va caient. tot està tranquil però fa molt fred. les teulades estan glaçades i no es pot sortir al carrer.
Bastó- "Aaaaaaatxim"!
Tió- Uau! Ja n'estic tip! Aquest Nadal no et cagaré res.
El bastó, trist, es va acostar al tió i li va xiuxiuejar: - Perdona'm. Em puc quedar aquí amb tu?
Tió- És clar, perdona'm!
I així el tió i el bastó es van fer molt amics i, ara, encara fan la feina de Nadal tots dos jun ts.
Laia Majoral






1 comentari:

  1. Quin cartell més maco us ha quedat i sobretot un bon treball cooperatiu !!!

    ResponElimina