mallerenga

dilluns, 11 de gener del 2010

Benvinguts/des


Hola a tos i totes, avui volem presentar-nos a tots i aixi ens podreu conèixer una mica millor.








OIDED
Hola! Em dic Oided.Tinc 11 anys i faig sisè. Sóc
del marroc i visc a Catalunya amb els meus pares i germans. Vaig a l’escola Vall dels Àngels. Tinc els cabells i els ulls de color marró. Sóc alta, prima i tinc la pell no gaire fosca. Al meu pis viuen també mestres de la meva escola.
La meva habitació és petita i hi ha dos llits, una taula per a fer els deures i per jugar no tinc gaire espai.

HARMANDEEP
Hola! Em dic Harmandeep i sóc de l'Índia. Tinc 12 anys. Faig sisè i les meves germanes són la Manpreet i la Manveer. Vaig a l'aula de suport Vall dels Àngels.
M'agrada jugar a futbol i sóc del Real Madrid. El meu jugador preferit és en Cristiano Ronaldo.
Sóc un nen simpàtic, xerraire i divertit.


MANPREET

Hola¡¡¡ Em dic Manpreet i tinc 10 anys. Sóc de l’Índia. Fa dos anys que estic a Catalunya i visc a Anglès. Al voltant del meu poble hi ha muntanyes i també fan mercat un dia a la setmana.
M’agrada escoltar música i no m’agrada jugar a futbol.






ISMAEL

Em dic Ismael. Tinc deu anys. Sóc del marroc i i faig sis anys que sóc a Catalunya.
M’agrada jugar a futbol. No m’agrada gens jugar a basquet.
El meu menjà preferit és la pizza.

1 comentari: